راهنمای انتخاب کابین دوش

راهنمای انتخاب کابین دوش

 

امروزه کابین دوش حمام جایگاه ویژه ای در حمام ها پیدا کرده است. کابین دوش حمام دارای تنوع گسترده ای در طرح و ساخت است که قبل از سفارش باید سنجیده شوند. انواع مختلف کابین شیشه‌ای دوش در دو نوع فریم‌دار و بدون فریم در دسترس کاربران وجود دارد. این کابین‌های لاکچری و لوکس با توجه به محیط مورد استفاده از تنوع قابل توجهی برخوردار هستند.

با توجه به کوچک بودن فضای سرویس های بهداشتی منازل امروزی نیاز است فضای سرویس بهداشتی و حمام به نحوی از یکدیگر جدا شوند. کابین دوش شیشه ای از گزینه های مناسب برای جداسازی چنین فضاهایی است. اغلب کابین های حمام دارای درب هستند که برای حمام های با فضای کوچک بسیار مناسب هستند.

 

راهنمای کامل انتخاب کابین دوش

برای انتخاب کابین دوش مناسب با فضای حمامتان رعایت برخی نکات ضروری است که در ادامه به آن می پردازیم:

مساحت حمام

برای خرید کابین دوش حمام در ابتدا باید فضای حمامتان را اندازه گیری کرده و محل قرارگیری کابین حمام را در آن مشخص نمایید. اگر فضای حمام به اندازه باز شدن در شیشه‌ای کابین بزرگ هست، می‌توانید از کابین شیشه‌ای دوش بدون فریم برای آن استفاده کنید. این نوع از کابین‌های شیشه‌ای حمام از زیبایی بسیار زیادی برخوردار هستند و جلوه متفاوتی به فضای داخل حمام می‌دهند. به‌خصوص اگر جنس وان و سرامیک‌های حمام از کیفیت بالایی برخوردار باشد، استفاده از کابین شیشه‌ای بدون فریم می‌تواند جلوه‌ای بیشتر به آن دهد.

کابین‌های شیشه‌ای دوش فریم‌‌دار گزینه دیگری هستند که امکان استفاده از آن در بازسازی واحدهایی که حمام کوچکی دارند وجود دارد. یکی از ویژگی‌های متمایز این کابین‌ها استفاده از در کشویی برای آنها است که باعث می‌شود فضای بسیار کمی در محیط اشغال کنند. فریم این کابین‌های شیشه‌ای دوش می‌تواند با رنگ محیط سازگار شود و توازن مناسبی در فضا ایجاد کند.

 

انتخاب طرح کابین دوش حمام

با توجه به گستردگی طرح انواع کابین دوش ها بهتر است طرح مورد نظرتان را از قبل انتخاب نمایید تا زمان انتخاب دچار سردرگمی نشوید. همچنین توجه داشته باشید حتما فضایی را برای سایر تجهیزات حمام داخل کابین دوش شیشه ای در نظر گرفته باشید. دو نوع اصلی کابین شیشه‌ای دوش که امکان انتخاب بین آنها وجود دارد کابین شیشه‌ای حمام بدون فریم و کابین شیشه‌ای حمام فریم‌دار است.

کابین‌های شیشه‌ای دوش بدون فریم جدیدترین گزینه حمام شیشه‌ای هستند. در ساخت این نوع از کابین شیشه‌ای حمام از بهترین جنس شیشه‌های سکوریت و مقاوم استفاده می‌شود تا ایمنی و زیبایی لازم فراهم شود. این شیشه‌های مقاوم لازم است با اتصالات مناسبی در کابین شیشه‌ای نصب شوند تا توانایی نگهداری وزن آنها را بدون فریم داشته باشند.

کابین‌های شیشه‌ای دوش فریم‌دار اولین نوع از کابین‌های شیشه‌ای حمام هستند که در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. در این کابین‌ها وزن شیشه‌ها تا حد زیادی روی فریم منتقل می‌شود که باعث می‌شود انتخاب شیشه برای آنها به سختی کابین‌های بدون فریم نباشد. با این حال نوع فریم و اتصال‌ها و شیشه در این کابین‌ها نقش مهمی در کیفیت نهایی و طرح کلی واحد دارد.

گزینه‌های متنوع کابین شیشه‌ای دوش برای انواع واحدهای نوساز کارایی دارند. استفاده از انواع کابین شیشه‌ای حمام با توجه به سبک مورد استفاده در طراحی داخلی امکان‌پذیر است. کابین‌های شیشه‌ای بدون فریم در فضاهای بزرگ آپارتمان‌های لوکس مسکونی و اتاق خواب‌های مستر جلوه بهتری دارند. در مقابل کابین‌های دوش فریم‌دار گزینه بسیار جذابی برای بازسازی فضای مسکونی آپارتمان‌های شیک هستند.

با مدل‌ های کابین دوش لوکس برای آپارتمان‌های لاکچری بیشتر آشنا شوید.

 

کابین دوش حمام

 

برآورد هزینه برای تهیه کابین حمام

با توجه به توان مالی خود و تنوع کابین های دوش موجود در بازار بهترین نوع کابین حمام را برای حمامتان انتخاب کنید. تمام کابین‌های شیشه‌ای دوش با اضافه کردن طراحی شیشه و فلزی به محیط بر جذابیت آن اضافه می‌کنند. اما بعضی از کابین‌های شیشه‌ای دوش با توجه به طرح، نوع فریم و شیشه مورد استفاده قیمت بیشتری دارند که لازم است در انتخاب کابین شیشه‌ای به این نکته توجه شود.

اگر فضای حمامتان یکنواخت شده و فضاهای خصوصی مورد نیازتان را تامین نمی کند پیشنهاد ما به شما تهیه یک کابین دوش حمام با کیفیت است. علاوه بر کارایی بالا، کابین حمام باعث تنوع و زیبایی حمامتان نیز می شود.

با کابین دوش های لاریس لذت دوش گرفتن را تجربه کنید.

اهمیت جنس و کیفیت متریال قبل از انتخاب کابین دوش

انتخاب جنس متریال مواد مورد استفاده در کابین شیشه‌ای دوش از اهمیت بسیار زیادی در کیفیت نهایی آن برخوردار است. کابین‌های شیشه‌ای دوش در دو نوع فریم‌دار و بدون فریم تولید و ارائه می‌شوند. کیفیت متریال و شیشه در هر دو نوع کابین شیشه‌ای حمام نقش مهمی دارد. کابین‌های دوش بدون فریم جدیدترین گزینه در طراحی داخلی و دکوراسیون هستند که با استانداردهای پیشرفته ساختمانی همخوانی دارند. این کابین‌های دوش شیشه‌ای با وجود ظرافت بالا از مقاومت بسیار مناسبی برخوردار هستند که باعث می‌شود استفاده از آنها بدون خطر امکان‌پذیر باشد.

کابین‌های شیشه‌ای فریم‌دار انواع دیگری از کابین حمام شیشه‌ای هستند که با وجود طراحی مدرن و لاکچری قیمت نسبتا ارزانی هم دارند. فریم این کابین‌ها درست مانند یک چارچوب شکیل به فضا فرم می‌دهد و امکان نصب هر نوع روکشی را به افراد می‌دهد. با خرید این نوع از کابین شیشه‌ای امکان هماهنگ کردن آن با طراحی فضای ساختمان هم وجود دارد که گزینه بسیار جذابی برای بازسازی واحدهای قدیمی لوکس است.

 

زیر دوشی

 

کابین‌ شیشه‌ ای فریم‌دار جای کمتری می‌گیرد یا کابین شیشه‌ ای بدون فریم؟

در انتخاب کابین شیشه‌ای دوش افراد معمولا تصور می‌کنند کابین شیشه‌ای بدون فریم قیمت کمتری دارد. این در حالی است که با توجه به جدیدتر بودن تکنولوژی ساخت شیشه‌های این نوع از کابین حمام و استحکام بالای مورد نیاز در آنها معمولا قیمت بیشتری از کابین شیشه‌ای فریم‌دار دارند. اما همه چیز به متریال شیشه و مواد مورد استفاده بستگی دارد و بهتر است قبل از انتخاب طرح و نوع کابین در مورد اجرایی بودن آن در محیط منزل اطمینان حاصل شود.

کابین‌های بدون فریم از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار هستند اما معمولا فضای زیادی نیاز دارند. آپارتمان‌های لوکس نوساز با متراژ بالا و داشتن اتاق خواب مستر یکی از بهترین محل‌های استفاده از کابین‌های شیشه‌ای بدون فریم هستند. استفاده از کابین شیشه‌ای بدون فریم حمام یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شیک‌تر جلوه دادن محیط و زیباسازی آن محسوب می‌شود.

کابین‌های شیشه‌ای فریم‌دار گزینه قدیمی‌تری در طراحی داخلی ساختمان هستند و به همین دلیل به خوبی قابلیت سازگاری با انواع دکورها و طراحی‌های داخلی را دارند. یکی از گزینه‌های جذاب کابین‌های شیشه‌ای فریم‌دار امکان استفاده از درهای کشویی در آنها است که باعث می‌شود آنها در واحدهای کوچک با حمام و سرویس کوچک هم قابل اجرا باشند.

 

توجه به خدمات پس از فروش در انتخاب کابین دوش حمام

طراحی و اجرای کابین شیشه‌ای حمام یکی از مهارت‌های تخصصی طراحی داخلی است که فقط بعضی از شرکت‌های طراحی داخلی آن را ارائه می‌دهند. دلیل این موضوع بیش از هر چیز جزئیات پیچیده‌ای است که در طراحی و ساخت کابین شیشه‌ای لازم است رعایت شوند. از استحکام شیشه با توجه به محیط گرفته تا استفاده از اتصالاتی که فضای حداقلی اشغال می‌کنند و در عین حال قدرت و مقاومت بالایی دارند بخشی از نکاتی است که لازم است مورد توجه قرار بگیرند. با توجه به این موارد مراجعه به شرکت‌هایی که خدمات طراحی و اجرای کابین شیشه‌ای دوش را تخصصی انجام می‌دهند ضروری است.

کابین‌های شیشه‌ای دوش هنگامی که درست نصب بشوند از نگهداری ساده و کم‌هزینه‌ای برخوردار هستند. اما به هر حال توجه به خدمات پس از فروش و پشتیبانی از نکات مهمی است که در انتخاب و سفارش کابین شیشه‌ای دوش باید به آن توجه کرد. شرکت‌های معتبر به خریداران خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند. با داشتن این خدمات در صورت بروز هر نوع مشکل در کابین امکان برطرف کردن آن وجود دارد. فقط شرکت‌هایی خدمات پس از فروش کابین شیشه‌ای دوش ارائه می‌دهند که تجربه مناسبی در این کار داشته باشند.

 

لاریس؛ معتبرترین شرکت سازنده کابین شیشه‌ ای دوش

لاریس یکی از اولین تولیدکنندگان حمام شیشه‌ای در ایران است که دو نوع کابین شیشه‌ای حمام در اختیار مصرف‌کنندگان و خریداران قرار می‌دهد. کابین‌های شیشه‌ای لاریس در دو نوع فریم‌دار و بدون فریم ارائه می‌شوند و لاریس هر دو نوع را با خدمات پس از فروش و ضمانت‌های معتبر ارائه می‌دهد. استفاده از کابین شیشه‌ای دوش یک راهکار هوشمندانه برای مدرن ساختن فضای آپارتمان و تامین فضایی لوکس و لذت‌بخش با هزینه‌ای منطقی است. برای آگاهی از راهکارهای در دسترس برای استفاده از کابین شیشه‌ای دوش در منزل نوساز یا در حال بازسازی خود کافی است با لاریس مشورت کنید.

 

مزیت کابین دوش حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس