ایده‌های نورپردازی حمام

ایده‌های نورپردازی حمام

حمام معمولی خانه، که معمولاً به عنوان حمام مهمان یا حمام مشترک از آن یاد می‌شود، فضایی حیاتی در هر خانه است. یک اتاق مرتب و تمیز، که به خوبی از آن نگهداری می‌شود و نور زیادی دارد، تأثیری ابدی بر مهمانان یا اعضای خانواده ایجاد کرده و برای مهمان نوازی شما بسیار مؤثر است.

شما می‌توانید حمام مشترک خانه خود را با ایده‌های نورپردازی حمام که به راحتی قابل اجرا هستند جذاب‌تر کرده تا مهمانان خود را طلسم نمایید و از این همه خلاقیت به خود ببالید.

در این مقاله از گروه لاریس، تولید کننده انواع کابین دوش حمام، زیر دوشی، دور دوشی، اتاق شیشه ای حمام و... برخی از این ایده‌های نورپردازی حمام را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

جذاب‌ترین ایده‌های نورپردازی در حمام

نورپردازی را به صورت متقارن انجام دهید.

نور خوب یا هاله، فضا را ساخته یا می‌شکند. در حالی که حمام مشترک خانه خود را با ایده‌های نورپردازی مدرن حمام تقویت می‌کنید، مطمئن شوید که به تقارن اهمیت بالایی می‌دهید. آینه بالای سینک روشویی را با یک جفت چراغ متقارن که با فاصله مساوی در هر دو طرف قرار گرفته اند روشن کنید. چراغ‌های متقارن حمام، هر دو طرف صورت را برای روشنایی یکنواخت برجسته می‌کنند. با این حال، این قانون تنها به چراغ‌های نزدیک آینه محدود نمی‌شود. چراغ‌های متقارن را روی دیوارهای مقابل دوش نصب کنید تا فضا را با درخششی ظریف و یکنواخت روشن کنید.

 

همیشه نورپردازی را از سقف شروع کنید.

یکی از بهترین ایده‌های نورپردازی حمام این است که از سقف شروع کنید! در حالی که وسایل روشنایی را برای نصب در حمام مشترک خانه خود مرور می‌کنید، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید یک تکه تکی مانند یک لوستر باشکوه داشته باشید یا دو چراغ متقارن را در دو طرف سقف انتخاب کنید.

اگر حمام کوچکی دارید، یک چراغ سقفی تکی که در مرکز سقف نصب شده کافی است. از طرف دیگر، اگر حمام مشترک خانه شما بزرگ است و دارای یک توالت و دوش مشخص است، انتخاب چراغ‌های سقفی متقارن برای روشن کردن مناطق مورد نظر ایده خوبی است.

 

لایه‌هایی را به نورپردازی خود اضافه کنید.

هیچ چیز بهتر از لایه‌های رویایی نوری که بین عملکرد و زیبایی‌شناسی ارتباط مناسبی دارد، مکان را نمایش نمی‌دهد. ایده‌های نورپردازی حمام نسبت به چراغ‌های سقفی معمولی و وسایل دیواری جذابتر هستند. خارج از چارچوب فکر کنید و راه حل‌های روشنایی را برای هر نیاز خود انتخاب کنید.

برای مثال، تثبیت نور درست بالای آینه برای برجسته‌تر کردن ویژگی‌های صورت شما در حین آرایش، یک گزینه عالی است. همچنین می‌توانید چراغ‌های دیواری پیشرفته‌ای را که در پایه دیوار نصب می‌شوند، نصب کنید تا توهم عمق را به محیط اضافه کنید. نور لایه‌ای زیباترین روش برای نورپردازی اتاق است.

 

کابین دوش شیشه ای حمام

 

از نور مستقیم اجتناب کنید.

وقتی صحبت از ایده‌های نورپردازی مدرن حمام به میان می‌آید، برخورد با مهمانان با نور مستقیم ایده خوبی نیست. نور مستقیم نه تنها انعکاس ناخوشایندی در آینه ایجاد می‌کند، بلکه به شدت روی چشم‌ها تاثیر داشته و احساس خوبی در فرد ایجاد نمی‌کند. در عوض، حمام خود را با نورهای گرم و ملایم که فضا را روشن می‌کند و روحیه فرد را بالا می‌برد، به یک منطقه امن تبدیل کنید.

نوری را انتخاب کنید که در عین حال ظریف و محیطی باشد. همچنین می‌توانید نورپردازی در امتداد لبه‌های سقف را در نظر بگیرید تا بدون تأثیرات شدید نورهای مستقیم، میزان روشنایی مناسبی به شما ارائه دهد.

 

ایده های نورپردازی در حمام

 

نورپردازی را ساده نگه دارید.

افزایش نورپردازی ممکن است یک سبک خوب برای دکوراسیون خانه باشد، اما وقتی صحبت از ایده‌های نورپردازی حمام می‌شود، بهتر است آن را ساده نگه دارید. بر تمیز و خشک نگه داشتن فضای خود تمرکز کنید و اجازه دهید نور خوب تصویر بزرگ یک حمام مرتب و بهداشتی را تکمیل کند.

می‌توانید با نصب یک کابین دوش حمام یا اتاق شیشه‌ای حمام که مانع از جریان نور نمی‌شود و در عین حال ناحیه توالت را خشک نگه می‌دارد، لوکس بودن حمام را افزایش دهید. وسایلی را برای حمام خود انتخاب کنید که ظاهری شفاف به محیط بدهد. شما همچنین می‌توانید با سرمایه گذاری در فناوری‌های مختلف، حمامی هوشمند، لوکس و راحت داشته باشید.

 

آیا نورپردازی داخل کابین دوش حمام امکان‌پذیر است؟ کلیک کنید.

 

کلام آخر

وقتی صحبت از ایده‌های روشنایی حمام می‌شود، هیچ فرمول یکسانی وجود ندارد. با این حال، نکات گفته شده در این مقاله از لاریس شما را راهنمایی می‌کند تا انتخاب درستی داشته و بدون زحمت حمام خود را روشن کنید. اما نورپردازی خوب را می‌توان با وسایل اصلی حمام که زرق و برق و تجمل را به محیط اضافه می‌کنند، به صورت عالی انجام داد.

شرکت کابین دوش لاریس با تولید محصولاتی از جمله کابین دوش حمام لاکچری، دوردوشی و پارتیشن شیشه ای حمام، جلوه ای ویژه و لوکس به حمام شما بخشیده و حمام شما را تبدیل به حمام لوکس و زیبا می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این محصولات با کارشناسان ما در گروه لاریس تماس بگیرید.

 

مشاوره قبل خرید کابین دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس