چگونه از نشت آب در اتاق دوش جلوگیری کنیم ...

چگونه از نشت آب در اتاق دوش جلوگیری کنیم؟

 

استفاده از اتاق یا کابین دوش برای حمام کردن در مدت طولانی باعث بروز مشکلاتی می‌شود؛ به عنوان مثال، وقتی جریان آب زیاد است و زهکشی کف ضعیف است، آب جمع شده و پاها را خیس می‌کند.

همچنین گاهی اوقات تراوش آب در دیوار خانه باعث پوسیدگی دیوارها یا نم دادن دیوار می‌شود. اما چگونه می‌توانیم از بروز این مشکلات جلوگیری کنیم یا آن‌ها بهبود بخشیم؟

در این مقاله از گروه لاریس، تولید کننده انواع کابین دوش حمام، زیر دوشی، دور دوشی، اتاق شیشه ای حمام و... در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم.

 

 

نحوه جلوگیری از تجمع آب و نشت آب در اتاق دوش

1- اول از همه به نوارهای لاستیکی ضد آب و زیرلایه‌های نگهدارنده آب اتاق دوش توجه کنید. این که اتاق دوش نشتی داشته باشد یا نه، ارتباط زیادی با کیفیت نامناسب نوارهای لاستیکی دارد.

در میان لوازم کابین دوش، نوار لاستیکی مهم‌ترین قسمت است که ممکن است باعث نشتی شود. در صورت وجود اتصال باید توجه کنیم که آیا قطعی وجود دارد یا خیر.

نوارهای لاستیکی برخی از اتاق‌های دوش ارزان قیمت موجود در بازار کیفیت مناسبی ندارند و زود خراب می‌شوند، حتی برخی از شیشه‌ها در تماس مستقیم با پایه سنگی هستند که باعث می‌شود شیشه شکسته و به راحتی نشت کند.

 

کابین دوش شیشه ای

 

2- در مرحله دوم، بررسی کنید که آیا زهکشی کف صاف است و آب به راحتی عبور می‌کند. وقتی زهکشی مسدود شود، کابین دوش تبدیل به استخر می‌شود.

 

3- برای مشکل تجمع آب در کابین دوش پیشنهاد می‌کنیم کف کابین دوش را با شیارهای زهکشی بازسازی کنید. شیارهای زهکشی در اطراف ایجاد می‌شود و شیارهای خط آب در وسط باز می‌شوند. هنگامی که آب روی زمین می‌ریزد، به سرعت وارد شیارهای اطراف می‌شود. حتی اگر نتوان آن را تخلیه کرد، هیچ نشتی وجود نخواهد داشت.

 

جمع بندی

شرکت لاریس تولید کننده اتاق و کابین دوش، کابین حمام و دور دوشی حمام با هدف جلب رضایت شما مشتریان و با تامین نیازها و سلایق به روز مصرف کننده، با استفاده از مواد اولیه مناسب و با به کارگیری انواع طرح‌ها و تکنولوژی‌های جدید، کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را تضمین می‌کند.

کابین دوش حمام شرکت لاریس تحت لیسانس ترکیه بوده که در ایران قطعات آن نصب شده و با همان کیفیت در هر ابعاد و اندازه ای قابل ارائه و نصب و راه اندازی است. کارشناسان ما در گروه لاریس کابین دوش را در مدت زمان کمتر از یک روز نصب کرده و این شرکت توانایی طراحی انواع کابین و پارتیشن‌های حمام با توجه به نوع نیازها را دارد. برای سفارش و خرید کابین دوش حمام، زیر دوشی، دوردوشی، اتاق شیشه ای حمام و... همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

شرکت کابین دوش حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس