تفاوت برندهای مختلف کابین دوش چیست؟

تفاوت برندهای مختلف کابین دوش چیست؟

 

این سوال همیشه از ما پرسیده می‌شود که برندهای مختلف کابین دوش حمام چه تفاوت‌هایی دارند؟ پاسخ دادن به این سوال واقعاً سخت است، با این حال، اگر برای خواندن این مقاله وقت می‌گذارید، لطفاً آن را به طور کامل بخوانید زیرا وقتی تمام شد، مطمئن هستیم که می‌توانید برای خرید بهترین کابین دوش حمام تصمیم بگیرید.

برندهای مختلفی از کابین دوش وجود دارند؛ برای انتخاب بهترین برند نیاز به بررسی ویژگی‌های هر کابین خواهید داشت تا متوجه شوید کدام یک نیازهای شما را برآورده کرده و با خواسته‌های شما مطابقت دارند. در این مقاله از گروه لاریس به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

 

وجه اشتراک همه برندهای کابین دوش حمام

قبل از این که در مورد تفاوت برندها صحبت کنیم، باید ابتدا آنچه را که یکسان است و آنچه از همه آنها انتظار دارید را بررسی کنیم. ویژگی‌های زیادی وجود دارد که در محصولات تولید کنندگان محبوب رایج است. به عنوان مثال، در کابین دوش بخار، همیشه یک خروجی بخار شروع سریع با قابلیت افزودن روغن، یک صفحه کنترل لمسی با بلوتوث، رادیو، یک فن استخراج کننده، روشنایی کروموتراپی، احتمالاً نور LED، جت‌های بدنه، یک گزینه صندلی، شیر دوش ترموستاتیک و چرخ‌های درب که به راحتی تمیز می‌شوند وجود دارد.

تصور می‌شود که اینها مطلوب‌ترین و در واقع ضروری‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز کاربران هستند و بنابراین، همه تولیدکنندگان از گنجاندن آنها در محصولات خود اطمینان می‌دهند. این اقلام و ویژگی‌ها در هر یک از برندها بسیار مشابه هستند، شما باید آنها را تقریباً یکسان در نظر بگیرید.

به عنوان مثال یک سازنده کامپیوتر را در نظر بگیرید، در حالی که روی آن نوشته شده "Asus"، در واقع پردازنده توسط اینتل، درایو ساخت سامسونگ و رم توسط Kingston تولید شده است. ایسوس قطعات با بهترین کیفیت را تهیه کرده و آنها را کنار هم قرار داده و نام خود را روی بدنه اصلی کیس نوشته است. این موضوع هیچ ایرادی ندارد، در واقع ایسوس با کمک بهترین محصولات، یک کالای باکیفیت تولید کرده است.

این موضوع برای کابین دوش نیز یکسان است، مقدار زیادی از اتصالات در واقع بین برندها قابل تعویض هستند. توجه داشته باشید که پنل‌های کنترل، شیرهای دوش، جت‌های بدنه و بادهای موسمی همگی شبیه هم هستند. همین امر در مورد برخی از ژنراتورهای بخار و جعبه‌های الکتریکی و سایر اجزای اصلی نیز صدق می‌کند. اگرچه موارد فوق در اکثر موارد صادق است، برخی از قطعات منحصر به برندها هستند، اما همچنان توسط سازنده قطعات مربوطه تولید می‌شوند و با تغییرات آرایشی متفاوت توسط برندها به کار می‌روند.

 

نکات مهم هنگام انتخاب کابین دوش مناسب

اکثر حمام‌های مدرن از کابین دوش به عنوان راه حلی مقرون به صرفه و عملی برای نیازهای مختلف استفاده می‌کنند. دوش نقطه کانونی اکثر حمام‌هاست، بنابراین درست کردن آن بسیار مهم است. در نگاه اول، انتخاب یک پیشنهاد نسبتاً ساده به نظر می‌رسد، اما چند فاکتور مهم وجود دارد که قبل از تصمیم گیری نهایی باید در نظر بگیرید.

 

نیازهای خود را در نظر بگیرید.

قبل از رجوع به بروشورها و کاتالوگ‌ها یا بررسی کابین دوش به صورت آنلاین، مهم است که در مورد نیازهای اساسی و ضروری که از محفظه خود نیاز دارید فکر کنید. به عنوان مثال آیا محفظه برای حمام شخصی است یا برای حمام خانواده؟ آیا برای همه افراد خانه استفاده می‌شود یا فقط تعداد کمی؟ آیا دنبال چیز ساده ای هستید یا به دنبال سبکی مدرن می‌گردید. وقت گذاشتن برای فکر کردن به چیزهایی که نیاز دارید، باعث می‌شود انتخاب بهتری داشته باشید.

 

اندازه و شکل کابین دوش را به دست آورید.

به نظر می‌رسد یک مرحله ساده و واضح است، اما بسیاری در این سایزبندی دچار اشتباه می‌شوند. همانطور که می‌دانید کابین دوش دارای اشکال و اندازه‌های متفاوت است. محفظه‌های مربعی فشرده، محفظه‌های مستطیلی بزرگتر و محفظه‌های منحنی وجود دارد. در حالی که اغلب به راحتی می‌توان فرض کرد که یک محفظه با اندازه گیری‌ها مطابقت دارد، اما همیشه اینطور نیست.

به عنوان مثال، نه تنها باید فضایی را که در حمام خود دارید بر اساس طول، عرض و ارتفاع اندازه گیری کنید، بلکه در صورت انتخاب گزینه لولایی، باید عرض درب دوش را نیز در نظر بگیرید. هیچ چیز آزاردهنده‌تر از نصب کابین دوش و سپس برخورد درب آن با توالت فرنگی وجود ندارد.

اگر نگران فضای مورد نیاز برای باز کردن درب هستید، حتماً از درب‌ها کشویی استفاده کنید. حتی زمانی که محفظه مناسب است، باید در نظر بگیرید که آیا برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند به اندازه کافی بزرگ است یا خیر. برای یک زوج در یک سوئیت، یک محفظه فشرده‌تر مناسب خواهد بود. برای حمام خانوادگی با کاربرد زیاد، یک محفظه بزرگتر ممکن است بهترین باشد که به طور بالقوه فضای بیشتری را برای چیزهایی مانند دیوارکوب‌ها و لوازم حمام نیاز خواهید داشت.

یکی دیگر از عوامل مهم در ابعاد کابین دوش که باید در نظر بگیرید این است که چگونه دوش در فضایی که در نظر دارید قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد. ممکن است بتوانید با اندازه‌گیری محیط، از کابین دوش بزرگ‌تری استفاده کنید، اما قبل از اندازه گیری به نظر می‌آمد کابین دوش کوچک‌تری نیاز است. از طرف دیگر، یک کابین کوچک در یک حمام بزرگ ممکن است ناکافی به نظر برسد.

شکل کابین انتخاب دیگری است که باید انجام دهید. محفظه‌های مربع جمع و جور وجود دارد که باعث صرفه جویی در فضا و ارائه تقارن خوب می‌شود. محفظه‌های مستطیلی برای افرادی که فضای بیشتری در اختیار دارند مناسب است. آخرین اما نه کم اهمیت، محفظه‌های خمیده‌ای است که گوشه را از طرح مربع یا مستطیل خارج می‌کند. این نوع کابین دوش باعث صرفه جویی در فضا می‌شود و در صورتی که با سلیقه شما مطابقت داشته باشید، نوعی زیبایی خاص به فضای شما اضافه می‌کند.

 

مزایای کابین دوش شیشه ای

 

نحوه اندازه گیری کابین دوش

اگر اندازه گیری فضا باعث شده است که به اندازه کابین دوش که در طراحی یا بازسازی حمام خود به آن نیاز دارید فکر کنید، نگران نباشید. راهکارهای زیر کمک می‌کند تا اندازه یک کابین دوش را به دقت اندازه‌گیری کنید تا دقیقاً اندازه و سبک کابین دوش با فضای شما مطابقت داشته باشد:

 

انتخاب سبک درب

همانطور که به طور خلاصه ذکر شد، تعدادی از سبک‌های در وجود دارد که می‌توانید هنگام در نظر گرفتن کابین دوش خود از بین آنها انتخاب کنید. درب سنتی سابق یک گزینه لولایی است که معمولاً بسته به ترجیحات شما می‌تواند برای چرخاندن به چپ یا راست نصب شود. این یک گزینه بدون سر و صدا است که با اکثر نیازهای اولیه دوش گرفتن مطابقت دارد و برای همه اعضای خانواده آسان است.

در حال حاضر درب‌های کشویی با غلتک‌های دوتایی فنری و مهر و موم مغناطیسی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. استفاده از این درب‌ها نیز بسیار آسان است و اغلب فضای بیشتری را برای ورود و خروج دوش فراهم می‌کند، زیرا هیچ دری متحرک وجود ندارد. درب‌های کشویی همچنین برای حمام‌های کوچک‌تر که ممکن است فضای مورد نیاز برای یک گزینه لولایی را نداشته باشند، مناسب است.

 

سایر لوازم جانبی کابین دوش حمام

تعدادی ویژگی و لوازم جانبی وجود دارد که می‌تواند تفاوت قابل توجهی در قابلیت استفاده و طول عمر کابین دوش شما ایجاد کند. یکی از این ویژگی‌ها جایگاهی است که به طور خاص برای وسایل حمام شما طراحی شده است. این به ویژه برای کابین‌هایی که توسط کل خانواده با انواع محصولات شستشوی بدن و شامپو استفاده می‌شود مفید است. برای کابین‌های کوچک‌تر که توسط یک فرد یا زوج استفاده می‌شود، یک جای صابون روی بازوی دوش ممکن است کافی باشد، اما باید از آنچه می‌خواهید مطمئن باشید، زیرا همه کابین دوش‌ها دارای روش این لوازم جانبی نیستند.

سایر ویژگی‌هایی که با آن روبرو خواهید شد مربوط به نگهداری از دوش و تمیز کردن آن آسان است. اتاق شیشه‌ای حمام دارای اشکال مختلفی است و برای اینکه زندگی را کمی آسانتر کند، اگر نوعی پوشش مانند ClearShield داشته باشد که آن را در برابر لک و تغییر رنگ مقاوم کند، مفید است.

اگر محفظه شما مهر و موم دارد، باید مطمئن شوید که برای تمیز کردن به راحتی قابل جدا شدن هستند تا از تشکیل کپک جلوگیری شود. اگر کابین دوش با درهای کشویی را انتخاب کنید، این موضوع در مورد غلتک‌های اتاق دوش نیز صدق می‌کند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که خود شیشه با استانداردهای شیشه ایمنی مطابقت دارد و کل محفظه دارای ضمانت معقولی است تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

 

تفاوت مارک‌های مختلف کابین دوش

آنچه در تمامی برندهای کابین دوش تفاوت دارد، نحوه مونتاژ و انتخاب قطعات مختلف است. ضمانت پس از فروش از دیگر مزایایی است که شرکت‌های سازنده کابین دوش برای محصولات خود ارائه می‌دهند و باعث تمایز بین برندهای مختلف می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید کابین دوش را دارید پیشنهاد می‌کنیم به خوبی تحقیق کرده، در ضمن با متخصصان این زمینه صحبت کنید تا بتوانید بهترین کابین دوش را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. در واقع هرچه بیشتر بدانید، برای شما بهتر خواهد بود.

شرکت کابین دوش لاریس از برترین و باکیفیت‌ترین قطعات روز دنیا در ساخت کابین‌های دوش خود استفاده کرده است. ما در گروه لاریس سعی کرده‌ایم تا مطابق با نیازها و سلایق روز مصرف کننده و با به کارگیری طرح‌ها و تکنولوژی‌های جدید محصولات خود را تولید نماییم.

در ضمن کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات توسط این گروه ارائه می‌شود. کابین دوش حمام شرکت لاریس تحت لیسانس ترکیه بوده و قطعات آن در ایران نصب می‌شود، بنابراین با هر ابعاد و اندازه‌ای قابل نصب و راه اندازی می‌باشد. شما می‌توانید متناسب با نیازها و سلیقه خود انواع کابین دوش، اتاق شیشه ای حمام و پاتیشن‌های حمام را سفارش دهید.

 

 

 شماره تلفن شرکت فروش کابین دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس