دلیل اختلاف قیمت کابین های شیشه ای دوش چ ...

دلیل اختلاف قیمت کابین های شیشه ای دوش چیست؟

حمام‌های کوچک در آپارتمان‌ها باعث شده است که مردم کابین دوش نصب کنند. نکته اینجاست که قیمت کابین‌های شیشه ای دوش بر اساس ابعاد کوچک و بزرگ کابین متنوع است.

کابین دوش محفظه ای است که در اطراف دوش نصب می‌شود. شیشه ای که در کابین دوش استفاده می‌شود شیشه سکوریت شده است. ضخامت استاندارد شیشه 6 میلی متر خواهد بود. ضخامت شیشه تاثیری بر قیمت کابین شیشه ای دوش ندارد. بهترین و مرغوب ترین کابین، کابین شیشه ای است که به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن است.

اگرچه استفاده از متریال مختلف ممکن است قیمت کابین دوش شیشه‌ای را افزایش دهد، اما برخی از وسایل به کار رفته در کابین باعث افزایش استحکام و زیبایی آن می‌شود.

به طور کلی کابین شیشه ای دوش از نظر قیمت، هزینه نصب، کیفیت و جنس متفاوت هستند. بسته به انواع مختلف و گزینه‌هایی که کابین دوش ممکن است داشته باشد، قیمت‌ها متفاوت خواهد بود. به جای خرید کابین‌های آماده گران قیمت برای جدا کردن قسمت کابین دوش از وان و جکوزی می‌توانید یک قسمت کابین با پنل‌های شیشه ای بسازید زیرا ممکن است اکثر کابین‌های موجود در بازارها از مواد با کیفیت پایین ساخته شده باشند.

برای جلوگیری از تخریب و روستین شدن کابین دوش باید ابزارهای ممتاز را انتخاب کنید. اگر این اتصالات از بین بروند، نمای حمام شما ناخوشایند خواهد شد. در ادامه دلیل اختلاف قیمت کابین‌های شیشه ای دوش را بررسی کرده‌ایم.

 

4 عامل اصلی موثر بر هزینه کابین شیشه ای دوش

آیا به دنبال کابین شیشه ای دوش برای بازسازی حمام خود هستید؟ اگر می‌خواهید گزینه ای برای صرفه جویی در فضا داشته باشید، درب‌های شیشه ای کشویی انتخاب مناسبی برای شما هستند. همچنین می‌توانید درهای کابین دوش شیشه‌ای بدون قاب را انتخاب کنید تا طراحی مینیمالیستی تمیز و تجملاتی به حمام خود اضافه کنید.

البته گزینه‌های مختلف کابین شیشه ای دوش دارای برچسب قیمت متفاوتی هستند. بنابراین، تعیین هزینه برای نصب یک نوع خاص کابین دوش می‌تواند دشوار باشد. قیمت کابین دوش شیشه ای بسته به اندازه شیشه، نوع، گزینه‌های سفارشی سازی شما و سایر عوامل متفاوت است. در زیر به عواملی که باعث اختلاف قیمت کابین شیشه ای دوش می‌شود، اشاره کرده‌ایم.

 

عواملی که بر قیمت کابین شیشه ای تاثیر می‌گذارد.

هنگام ارتقاء و خرید کابین دوش، مهمترین سوال قیمت است. قیمت تحت تأثیر عوامل مختلفی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

کابین دوش شیشه ای

 

  1. کابین دوش سفارشی یا از پیش پیکربندی شده

در مقایسه با کابین‌های شیشه ای دوش آماده، کابین‌های سفارشی به طور قابل توجهی گران هستند، زیرا برای تطبیق شکل و اندازه حمام خاص شما ساخته شده اند. با کابین‌های از پیش پیکربندی شده، می‌توان شیشه را برای تنظیم اندازه روی هم قرار داد. اما کابین‌های دوش سفارشی برای استفاده حداکثری از فضای شما ساخته شده اند، بنابراین گران تر هستند.

 

  1. اندازه و سبک درب شیشه ای

عامل دوم نوع شیشه ای است که می‌خواهید نصب کنید. اگر طرفدار پیچیدگی، ظرافت و تجمل هستید، یک درب شیشه ای بدون قاب ظاهر حمام شما را به طور منحصربه فردی ارتقا می‌دهد. در ضمن نگهداری از آن آسان است. اگرچه هزینه آن بیشتر از یک کابین دوش استاندارد است، اما سرمایه گذاری بر روی آن، در دراز مدت ارزش دارد.

ضخامت شیشه نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. حداقل ضخامت مورد نیاز برای پانل‌های شیشه ای قاب دار و بدون قاب وجود دارد، اما برای پنل‌های ضخیم تر لازم است هزینه بیشتری بپردازید. این کار به شما کمک می‌کند کابین محکم و بادوام‌تری داشته باشید. اندازه کابین شیشه ای دوش نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. زیرا کابین‌های بزرگ‌تر هزینه بیشتری دارند. این موضوع در مورد کابین‌های سفارشی دوچندان صدق می‌کند. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک شکل شش ضلعی پیچیده تر هستید، قطعاً به هزینه‌های ساخت و ساز بیشتری نیاز خواهید داشت.

 

  1. شیشه‌های تزئینی

شیشه‌های تزئینی نیز باعث افزایش قیمت کابین شیشه ای دوش می‌شوند. در مورد کابین‌های شیشه ای تزئینی گزینه‌های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید شیشه ای بافت دار، شفاف یا مات داشته باشید، طراحی روی هزینه تأثیر می‌گذارد.

بهترین بخش در مورد کابین‌های دوش سفارشی این است که می‌توانید دکوراسیون‌های مختلف شیشه ای را بررسی کنید و آنچه را که می‌خواهید انتخاب کنید. شما می‌توانید یک ظاهر صاف یا طرح دار انتخاب کنید. حتی در طراحی مات، گزینه‌هایی برای ایجاد صفحه‌های مات یا شفاف تر وجود دارد. اگر حریم خصوصی را ترجیح می‌دهید، لازم است یک هزینه اضافی برای شیشه‌های طرح‌دار بپردازید.

 

  1. هزینه نصب کابین دوش شیشه ای

فرآیند نصب می‌تواند به هزینه کلی شما اضافه کند. برای صرفه جویی در این مورد، بسیاری ترجیح می‌دهند خودشان کابین را نصب نمایند. اما این یک فرآیند پیچیده و طولانی است. در واقع، یک اشتباه می‌تواند منجر به مشکلات بزرگی از جمله افزایش هزینه و خطر آسیب دیدن شیشه شود. به همین دلیل بهتر است برای نصب ایمن و مناسب کابین شیشه ای دوش از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

کابین‌های شیشه ای سفارشی جایگزینی عالی برای پرده‌های دوش سنتی یا کابین‌های معمولی هستند. در واقع، آنها به لطف مزایای بی شمارشان به طور فزاینده ای محبوب شده‌اند.

با بررسی این عوامل متوجه اختلاف قیمت کابین‌های شیشه ای دوش خواهید شد. اگر می‌خواهید کابین دوش شیشه ای سفارشی با کیفیت بالا و با نصب ایمن و مقرون به صرفه داشته باشید، با ما در گروه لاریس تماس بگیرید.

 

پارتیشن شیشه ای حمام

 

نصب کابین دوش

فرآیند نصب کابین دوش نیاز به مراحلی دارد که باید طی شود. اولین قدم اندازه گیری ابعاد حمام و تعیین محل درب است. درب‌های تاشو، درب‌های لولایی و درب‌های کشویی از انواع درب‌هایی هستند که به کابین متصل می‌شوند. درهای کابین از شیشه‌های نشکن ساخته شده اند.

لازم به ذکر است که درب کشویی می‌تواند برای سرویس‌های بهداشتی کوچک و باریکی که فضای کافی برای باز و بسته شدن در ندارند، انتخاب مناسبی باشد. علاوه بر این، اگر حمام شما دارای سینی دوش است، ابعاد کابین باید متناسب با ابعاد سینی دوش انتخاب شود (سینی دوش یک ورق سرامیکی یا پلاستیکی است که در کف کابین یا زیر دوش نصب می‌شود).

مرحله دوم نصب کابین دوش شامل انتخاب دیوار حمام است که دیوار کابین باید روی آن نصب شود. سپس با دریل شروع به نفوذ به دیوارها کنید. این فرآیند بسیار حساس بوده و نقش بسزایی در تراز و تنظیم کابین دارد. لازم به ذکر است که شیشه کابین و خود کابین باید دقیقاً تنظیم شوند در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی از جمله نشت آب به وجود آید.

 

تنوع کابین های دوش شیشه ای دلیل اختلاف قیمت در بین انواع آنها

اگر مشتاق هستید که حمام خود را مجلل و باشکوه کنید. ایده‌های زیر می‌توانند به شما در طراحی بهتر کابین دوش کمک کنند:

  • ایجاد هماهنگی مناسب بین رنگ‌های کاشی دیوار، کاشی کف و رومیزی ظرفشویی.
  • شیشه شفاف می‌تواند ایده آل ترین و مناسب ترین متریال برای کابین دوش شما باشد.
  • نصب پنجره کوچک در داخل کابین دوش نور خورشید را منعکس کرده تغییرات فوق العاده ای ایجاد می‌کند.
  • عناصر طبیعی مانند سنگ و چوب طراحی کابین دوش را بسیار هیجان انگیز می‌کند.
  • گیاهان نیز برای تزئین بسیار مناسب خواهند بود.
  • استفاده از شیرآلات مدرن از جمله شیرهای دیجیتال، دوش چرخشی و لمسی بسیار مناسب هستند.
  • کاشی‌های سرامیکی رنگارنگ و استفاده از پرده به جای شیشه را در نظر داشته باشید.
  • کابین دوش خود را با لوازم جانبی و کاغذ دیواری‌های مدرن که قابل شستشو و بادوام هستند طراحی کنید.
  • تم تیره، فضای کابین شما را شیک تر می‌کند.
  • فرم کابین مانند دایره، مربع یا نیم دایره ممکن است طراحی حمام شما را به عنوان یک عامل جزئی تغییر دهد.
  • در واقع، افزودن هر عنصر خاص و بی نظیری باعث می‌شود کابین فوق العاده به نظر برسد.

 

ما در گروه لاریس انواع کابین دوش باکیفیت را با استفاده از مواد اولیه مناسب و با به کارگیری طرح‌ها و تکنولوژی‌های جدید، با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه تولید و در اختیار مصرف کننده قرار داده‌ایم. برای خرید کابین دوش شیشه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

بهترین مدل کابین دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس