لوکس شدن حمام با نصب پارتیشن شیشه ای

لوکس شدن حمام با نصب پارتیشن شیشه ای

 

نصب پارتیشن شیشه ای در حمام یکی از راه‌کارهای جدید طراحی داخلی برای لوکس و متمایز کردن محیط در آپارتمان‌ها و واحدهای مسکونی است. پارتیشن‌های شیشه ای با اضافه کردن یک لایه شیشه به محدوده حمام به این بخش از منازل مسکونی جلوه‌ای منحصربه‌فرد و مدرن می‌دهد.

هزینه لوکس شدن حمام با نصب پارتیشن شیشه ای حمام به مراتب کمتر از گزینه‌های دیگر لوکس مثل استفاده از وان و جکوزی است. برای آشنایی با راه‌کارهای استفاده از پارتیشن شیشه ای برای لوکس ساختن فضای واحد مسکونی، در ادامه این مطلب از لاریس همراه ما باشید.

 

دکوراسیون حمام لوکس با پارتیشن شیشه ای

یکی از جذاب‌ترین راه‌کارهای جدید برای لوکس کردن فضای مسکونی واحدهای آپارتمانی و ویلایی استفاده از ترکیب‌ها و پارتیشن شیشه ای برای حمام است. پارتیشن‌های شیشه ای برخلاف کابین های دوش انعطاف بسیار زیادی در طرح و اندازه دارند و می‌توانند با هر محیطی هماهنگ شوند. فرقی نمی‌کند قصد داشته باشید برای خانه در حال کلید خوردن خود یک پارتیشن شیشه ای کوتاه طراحی کنید یا بخواهید با یک پارتیشن شیشه‌ای به حمام گوشه اتاق خواب خود تنوعی بدهید، پارتیشن شیشه ای گزینه‌ای است که با بیشتر منازل مطابقت پیدا می‌کند.

ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا پارتیشن شیشه ای همان کابین دوش شیشه ای است؟ پارتیشن‌های شیشه ای برای تقسیم فضا و ایجاد یک دیوار چهارم در حمام و فضایی محفوظ و بهداشتی، بدون ایجاد رطوبت در داخل حمام شیشه ای یا سرامیکی، نوساز یا در حال بازسازی به کار برده می‌شوند. کابین های شیشه ای حمام در دو نوع فریم دار و بدون فریم ارائه می‌شوند. کابین های فریم دار با توجه به چارچوب‌بندی مشخص فضا قابلیت بیشتری برای هماهنگی با پارتیشن شیشه ای دارند.

 

منظور از پارتیشن شیشه ای حمام چست؟

پارتیشن شیشه ای حمام یک دیوار با در کشویی است که از جنس شیشه مات یا طرح دار، با اندازه نیمه یا تمام قد ساخته می‌شود و برای جدا کردن محدوده دوش یا وان حمام از بقیه سرویس یا واحد کارایی دارد. پارتیشن‌های شیشه ای فضایی کاملا محفوظ و بسته برای فردی که از حمام استفاده می‌کند ایجاد می‌کنند. آنها همچنین با جلوگیری از درز رطوبت مانع از ایجاد انواع مشکلات بهداشتی در محیط مسکونی می‌شوند.

 

پارتیشن شیشه ای لوکس حمام

 

شما می‌توانید از پارتیشن شیشه ای حمام همراه با کابین شیشه ای برای داشتن کنترل بیشتر به محدوده دوش یا وان هنگام حمام کردن استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از پارتیشن‌های شیشه ای به جای دیوارهای اصلی یا درب حمام وجود دارد که در این حالت آنها مشابه کابین های دوش به خصوص انواع فریم دار عمل می‌کنند. بر خلاف کابین های شیشه ای که معمولا اندازه های از پیش مشخصی دارند، پارتیشن‌های شیشه ای تنوع اندازه و قابلیت هماهنگی بالایی دارند.

 

آیا پارتیشن‌ های شیشه ای ارزان‌تر از کابین های شیشه ای دوش هستند؟

کابین های شیشه ای دوش باکس‌های شیشه ای با چهار ضلع شیشه ای هستند که درب آنها در یکی از این ضلع ها قرار می‌گیرد. پارتیشن های شیشه ای یک دیوار اصلی یا بخش جدا کننده هستند که می‌توانند تمام قد یا نیمه قد باشند و محدوده دوش یا وان را از محیط بیرونی جدا می‌کنند.

به این ترتیب با در نظر گرفتن اندازه کمتر شیشه ای که در پارتیشن‌های شیشه ای حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت آنها ارزان‌تر از کابین های شیشه ای دوش تمام می‌شود. اما نوع شیشه مورد استفاده و کیفیت آن نقش مهمی در قیمت و هزینه نهایی دارد و بعضی از شیشه‌های بسیار باکیفیت طرح‌دار که در پارتیشن‌های شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیرند قیمت نسبتا گرانی دارند.

برای کسب اطلاعات لازم درباره نصب کابین دوش حمام کلیک کنید.

 

انواع پارتیشن شیشه ای حمام

پارتیشن‌های شیشه ای حمام محصولات جدیدی هستند که در لوکس شدن حمام و مدرن جلوه دادن محیط کارایی فوق‌العاده‌ای دارند. انواع مختلفی از آنها تولید می‌شود که هر کدام مشخصات، مزایا و محدودیت‌های خاص خود را دارند. بعضی از آنها برای محیط‌های سنتی و اجرای بازسازی در واحدهای مسکونی لوکس قدیمی مناسب‌تر هستند در حالی که بعضی دیگر، برای واحدهای لوکس مدرن و نوساز کارایی بیشتری دارند.

انواع پارتیشن شیشه ای حمام که طراحان داخلی از آنها با توجه به مشخصات ویژه واحدهای مسکونی استفاده می‌کنند شامل موارد زیر می‌شود.

پارتیشن شیشه ای کشویی

محبوب‌ترین و رایج ترین نوع پارتیشن شیشه ای حمام پارتیشن شیشه ای کشویی است که با انعطاف بسیار بالا، تقریبا با مشخصات هر حمامی هماهنگ می‌شود. یک پرده در داخل آنها قرار می‌گیرد که توسط فردی که حمام می‌کند تنظیم می‌شود و می‌تواند مانند یک درب تمام محیط را بپوشاند.

پارتیشن شیشه ای آکاردئونی

بعضی از پارتیشن‌های شیشه ای با پرده آکاردئونی و تا شدنی ارائه می‌شوند که نصب بسیار ساده ای دارند و تقریبا با هر فضایی هماهنگ می‌شوند. این پارتیشن‌ها جایگزین دیوار اصلی حمام می‌شوند و با داشتن یک پرده آکاردئونی کاملا از داخل محفوظ هستند.

پارتیشن‌ شیشه ای ایستا

پارتیشن‌های شیشه‌ای در اصل یک قطعه بزرگ شیشه هستند که جایگزین دیوار اصلی حمام می‌شوند. پارتیشن‌ شیشه ای ایستا نزدیک ترین نوع پارتیشن به این تعریف است و معمولا با درهای کشویی، برای حمام‌های بسیار کوچک و بد موقعیت هم کارایی دارد. پارتیشن های شیشه ای ایستا با انواع راه‌کارهای محافظت مثل پرده کشویی یا آکاردئونی ارائه می‌شوند.

 

پارتیشن حمام

 

آیا پارتیشن شیشه ای جایگزین کابین شیشه ای حمام می‌شود؟

کوتاه ترین جواب به این سوال «خیر» می‌باشد. پارتیشن‌های شیشه ای یک چارچوب شیشه ای با قابلیت پوشانده شدن برای حمام هستند و یک لایه به طراحی حمام اضافه می‌کنند. کابین‌های شیشه ای دوش در مقابل اتاقک‌های شیشه ای هستند که می‌توانند با یک دیوار مات یا پوشیده یا بدون آن ارائه شوند. انواع گزینه‌های پرده و محافظت در کابین های شیشه ای دوش قابل اجرا هستند و معمولا با وجود آنها نیازی به استفاده از پارتیشن شیشه ای برای پوشاندن محیط یا دیوار اصلی حمام وجود ندارد.

پارتیشن‌های شیشه ای جایگزین دیوار اصلی حمام شده و مانند یک دیوار برای تقسیم فضا در هنگام دوش گرفتن یا حمام کردن عمل می‌کنند. آنها تداخلی با کابین های شیشه ای حمام ندارند و بسیاری از افراد و طراحانی که به استفاده از چندین لایه شیشه ای در طراحی داخلی تمایل دارند از آنها همراه با کابین شیشه ای حمام لذت می‌برند. کابین های شیشه ای دوش چارچوبی شیشه ای معمولا همراه با زیر دوشی از جنس اکریلیک و محصولاتی کاملا متمایز هستند که در محل قرار می‌گیرند.

 

آیا نصب پارتیشن شیشه ای حمام نیاز به فرد متخصص دارد؟

شیشه های مقاوم مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای وزن زیادی دارند که باعث می‌شود نصب آنها به نیروی بدنی بالایی نیاز داشته باشد. همچنین در نصب آنها لازم است افراد با اصول آب بندی و محافظت از نشت آب آشنایی داشته باشند. در صورت نصب اشتباه و بروز رطوبت ساکنین در معرض انواع خطرات بهداشتی هستند. اما به هر ترتیب پارتیشن‌های شیشه ای حمام هنگامی که توسط فرد متخصص نصب بشوند بسیار بهداشتی تر از سرامیک و دیوارهای معمولی هستند و با ممانعت از عبور آب و رطوبت اجازه می‌دهند اتفاقات حمام در داخل آن باقی بمانند.

با توجه به موارد بالا نصب پارتیشن شیشه ای حمام و ایجاد تغییرات ساختاری در طراحی حمام با مشورت فرد متخصص توصیه می‌شود. انواع گوناگونی از راه‌کارهای استفاده از شیشه در حمام وجود دارد که با مشورت با افراد متخصص می‌توانید مناسب ترین گزینه با توجه به مشخصات منزل مسکونی خود را انتخاب کنید. برای این کار فهرستی از اطلاعات مختلف حمام منزل خود شامل موارد زیر را تهیه کنید و با یک متخصص برای مشورت تماس بگیرید:

  • اندازه دیوار اصلی: طول و ارتفاع
  • امکانات: جنس دیوارهای حمام، شیرآلات، کابین شیشه ای حمام، وان و جکوزی و موارد مشابه
  • نورپردازی

 

خرید اینترنتی پارتیشن شیشه ای برای حمام

در فروشگاه اینترنتی لاریس می‌توانید انواع محصولات شامل کابین های شیشه ای حمام بدون فریم و فریم دار، پارتیشن‌ها و زیردوشی‌های حمام لاریس را مشاهده کنید. انواع مختلف گزینه‌های لوکس شیشه ای حمام در گالری محصولات در سایت این شرکت قرار گرفته است. با مراجعه به وبسایت لاریس می‌توانید انواع راه‌کارهای این برند لوکس ایرانی برای ایجاد حمام های شیشه ای را مشاهده کرده و با گزینه‌های موجود برای این کار بیشتر آشنا بشوید.

لاریس یکی از معتبر ترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان کابین های شیشه ای حمام، زیر دوشی و پارتیشن شیشه ای دوش است که به کاربران ایرانی خدمات اینترنتی ارائه می‌دهد. با مشاهده محصولات و آشنایی با راه‌کارهای لاریس می‌توانید برای مشاوره در مورد انواع گزینه های در دسترس برای استفاده از لایه‌های شیشه در حمام خود تماس بگیرید.

 

جمع‌بندی

در این مطلب از لاریس، تولید کننده و ارائه دهنده انواع کابین شیشه ای حمام، پارتیشن شیشه ای حمام و زیر دوشی حمام، نحوه لوکس شدن حمام با نصب پارتیشن شیشه ای مرور و بررسی شد. انواع پارتیشن‌های شیشه ای با قابلیت پرده کشویی، آکاردئونی و ایستا برای افزودن یک لایه شیشه ای به محیط مسکونی و تقسیم فضا در طراحی داخلی به کار برده می‌شوند.

پارتیشن‌های شیشه ای احتمالا ارزان‌ترین راه‌کار برای اضافه کردن یک لایه شیشه ای به حمام محسوب می‌شوند. پارتیشن‌های ایستا جایگزین دیوار اصلی حمام می‌شوند و برای هر نوع حمامی، در هر گوشه‌ای از خانه که باشد مناسب هستند. به این ترتیب آنها برای افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه از مزایای یک پارتیشن تقسیم کننده فضا برای حمام شیشه ای یا کلاسیک خود استفاده کنند جذابیت بیشتری دارند.

 

 

نصب پارتیشن شیشه ای حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس